חוות דעת עובדי די אס וי - עבודה בדי אס וי
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    די אס וי  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 23 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.7
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בדי אס וי?

Theworker > חוות דעת די אס וי

חוות דעת של עובדי די אס וי

10 - 1 מתוך 23
share on facebook
חברה טובה , תנאי עבודה טובים, הנהלה טובה  
עבד/ה בתפקיד עמיל מכס בין השנים 1990 - 2026 02.05.2026
יתרונות: חברה צעירה , תנאים סוציאליים טובים.
חסרונות: חובה רכב על מנת להגיע למקום העבודה

חברה טובה , תנאי עבודה טובים, הנהלה טובה  
עבד/ה בתפקיד עמיל מכס בין השנים 1990 - 2026 02.05.2026
יתרונות: חברה צעירה , תנאים סוציאליים טובים.
חסרונות: חובה רכב על מנת להגיע למקום העבודה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

עדיף לחפש משהו אחר  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2014 - 2023 23.06.2024
יתרונות: החברה יודעת לשמור על ביטחון תעסוקתי אבל זה הדבר היחיד
חסרונות: משכורות נמוכות מאוד באופן יחסי לשוק
לא ניתן להתקדם לשום תפקיד
חברה שלדעתי והרגשתי האישית פחות מאמינה בלטפח את העובדים ולא מערכיה את ההון האנשוי.

מקום מעולה אוירה משפחתית תנאים מעולים  
עבד/ה בתפקיד רפרנט בין השנים 2019 - 2020 17.01.2023
יתרונות: שכר
תנאים
מיקום
אנשים טובים
חסרונות: קצת קשה להתקדם מתפקיד לתפקיד

בניין יפה ומודרני  
עבד/ה בתפקיד חשב שכר בין השנים 2023 - 2023 03.01.2023
יתרונות: סביבה מבוגרת מאוד זה יכול להיות יתרון וגם חסרון
חסרונות: מדובר בחברה גדולה ולכן אין כל כך יחס אישי

בהסתכלות הכוללת אחלה חברה אווירה צעירה  
עבד/ה בתפקיד מחסנאי בין השנים 2019 - 2020 21.12.2022
יתרונות: אווירה צעירה, אופציה לקחת עוד משמרות במשך השבוע, הסעות מכול מקום בארץ, חדר אוכל מגוון, המנהלים מקשיבים גם לצד שלך בסיפור
חסרונות: הבטיחות באתר יכולה לפעמים להוות מכשול ואף לגרום לפיטורים, העבודה והאגרסיביות שלה לא שווים את השכר שאתה מקבל בתנאי שאתה לא לוקח עוד משמרות.

לדעתי מקום לא מומלץ  
עבד/ה בתפקיד מחסנאי בין השנים 2016 - 2022 03.10.2022
יתרונות: פשוט אין.......
חסרונות: חברה קבלנית
להרגשתי גוזרת קופון ועם מנהלים לא ככ מקצועים
יחסי אנוש לא נעימים

מקום נחמד - אין מספיק צוות  
עבד/ה בתפקיד Post Sales איש בין השנים 2022 - 2022 10.08.2022
יתרונות: יש גמישות בשעות וניתן לעבוד מהבית\חלקית
חסרונות: אין מספיק אנשי צוות - גורם פעמים לעומס

חברה מעולה לעבוד בה  
עבד/ה בתפקיד קניין בין השנים 2015 - 2022 16.05.2022
יתרונות: עבודה היברידית נוחות וגמישות
חסרונות: חוסר ברווחה עבודה מרובה משכורות טעונות שיפור

חברה טובה לעבוד בה מכבדת  
עבד/ה בתפקיד קניין בין השנים 2017 - 2021 11.05.2022
יתרונות: אווירה טובה , יחסי אנוש טובים
חסרונות: אין הרבה מקום להתפתחות


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  די אס וי    
 
 
10 עובדים
משרדים ראשיים: חיפה
 
 
  ייבוא ייצוא